جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۸:۱۷:۲۳منبع: Oil and Gas People

به دلیل کاهش قیمت نفت و عدم وجود تقاضا
یک پنجم هلیکوپترهای صنعت فراساحل جهان بیکار شده‌اند

باشگاه خبری فراساحل: رکود در صنعت انرژی، میلیون‌ها دلار از تجهیزات نفت و گاز را در سراسر جهان، از جمله قریب به یک پنجم از هلیکوپترها را بیکار کرده است. به گزارش Oil and Gas People، این هلیکوپترها (در دوران قبل از رکود) برای کارگران کشتی‌ها و تجهیزات دکل‌های فراساحلی مورد استفاده قرار می‌گرفت.


"به گزارش وال استریت ژورنال"، شرکت Protective Packaging Corporation که در دالاس آمریکا مستقر است، اخیراً به یک اپراتور سرویس‌دهنده‌ مهم هلیکوپتر در سراسر جهان که در زمینه صنعت نفت و گاز فعال است، کمک کرد. در این ارتباط، شرکت مورد بحث، اقدام به انبار کردن و حفاظت از هلیکوپترهای بیکار از طریق یک سیستم بسته‌بندی منحصر به فرد و مقرون به صرفه نمود.
استیو هانا، رئیس هیأت مدیره این شرکت اعلام کرد: با استفاده از تجربه ما در زمینه کمک به حفاظت از تجهیزات نظامی، وسایل نقلیه و هواپیماهای بیکار ایالات‌متحده، تکنولوژی عوامل محیطی و بیکاری، قادر به راه‌اندازی و توسعه یک راه‌حل کامل برای اپراتورهای هلیکوپتر بودیم. وی ادامه داد: راه‌حل ما نسبت به محیط کنترل‌شده گرانقیمت انبار یا آشیانه (ساختمانی جهت نگهداری هواپیما، بالگرد، هلیکوپتر و دیگر هواگردها) مقرون به صرفه‌تر است.


ضرورت دارد که اپراتورهای هلیکوپتر و دکل‌های فراساحلی خدماتی در دریای شمال از هواپیمای بیکار خود در برابر خوردگی، زنگ‌زدگی و دیگر عوامل محیطی تا زمان تغییر شرایط بازار فعلی محافظت کنند. آنها همچنین نیاز دارند که به چرخاندن پره‌های هلیکوپتر در فواصل معین طی دورانی که هلیکوپتر انبار می‌شود، دسترسی داشته باشند.
شرکت می‌خواهد مطمئن شود که هلیکوپترها نیازی به پاکسازی و نوسازی در زمانیکه برای ارائه خدمات مورد نیاز هستند، ندارند.


شرکت مذکور، فرآیندی از بسته‌بندی را ارائه داد که طی آن محیط اطراف هواپیما به صورت کامل کنترل می‌شود. این بسته‌بندی شامل غشاهای حائل منعطف و منحصر به فرد در برابر رطوبت است که برای جلوگیری از حتی کمترین میزان در معرض رطوبت قرار گرفتن هواپیما، موتور و قطعات الکتریکی طراحی شده است.
این روند، حفاظت از خوردگی را برای حداقل یک دوره پنج ساله تضمین می‌کند. تکنیسین‌های شرکت Protective Packaging Corporation در ماه مارس به اسکاتلند سفر و تمامی مراحل کار را در کمتر از یک روز کامل کردند.


به گزارش باشگاه خبری فراساحل، شرکت مورد بحث، علاوه بر مشتریان مرتبط با صنعت نفت و گاز به تولیدکنندگان هواپیماها و پیمانکاران دفاعی در جهان و صنایع الکترونیک، ارتباطات و حمل و نقل خدمات بسته‌بندی بلندمدت حفاظتی ارائه داده است. این شرکت در تگزاس مستقر است، گواهینامه ایزو دارد و دارای یک شرکت کسب و کار کوچک کارآزموده می‌باشد که حدود 35 سال در تجارت فعال بوده است. 

مترجم: شهربانو جمعه پور



  کد خبر : 1469
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
  منبع: Oil and Gas People

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :